Плодовата Зебра ( за малчовци♥ )

Аз обичам ябълки.
Ябълка да се наричам, първа радост е за мене!

И друго по темата:
“-Кате, Кате с бяла блузка,
защо е червена едната ти бузка?
– Ядох ябълка, ако ми дадеш още едничка,
ще се зачерви и другата ми страничка”

Не, нямате си идея колко обожавам ябълки, не веднъж и два пъти съм падала от дървото, гонили са ме от Женския, че да не им изкупя щайгите, а вкъщи ако няма, значи не е моето “вкъщи”.
И, обичам всякакви ябълкови интерпретации. Обичам красотата в чинията. И много лесно може да поднесем ябълчицата като красив десерт ето така:

Ябълкова зебра:

  • червени ябълки♥
  • лимони♥
  • домашен веге суров шоколад
Режете убавиците♥ и лимоните на кръгчета. И после слепяте кръгчетата с шоколада :) И правите зебрата.
Идея за шоколад има тук: Лавандулов шоколад  , а по-късно ще постна и най-любимия ми и лесен шоколад!
Идеята е да привлечем вниманието на някое злоядо хлапе ;) Аз като малка бях такава и ядях ябълки, само ако са нарязани…за домати не исках да чуя!

wpicon

Leave a Reply

