Розов Опиат

RoseOpiumНе знам как точно да започна този пост…иска ми се да съм в потопена във вана с розово масло, с еротична музика , чаша студено червено вино в кристална чаша, затворила очи и усещаща пукането на балончета по кожата си

А съм в офиса, но съм с розова блузка, все още си припомням аромата и съвършенството на Розовия Опиат... а той заслужава да бъде опитан заедно със специален човек, на неслучайно място, във вълшебен момент… Заслужава!

И си слушам  това сега…и притварям очи… и мечтая…. и си представям, че се потапям във ваната и съм обвита от розовото масло….

Розовият Опиат са едни малки сладки с розова вода…
…непретенциозни състоящи се от 

  • розова вода- 4-5 с.л.
  • годжи бери- 2-3 с.л.
  • сушени ябълки- шепа
  • овесени ядки- шепа и нещо (;
  • сурови лешници- 3-4 с.л.
  • 50-60г кокосово масло
  • лъжица мед по желание
  • сусамено брашно
Идеята пак ми хрумна със ставането сутринта (: Накиснах годжи-беритата със сушените ябълки в розовата вода. Вечерта цялата беше попита от тях, каквато беше и мисията й.
В блендер наситних( но не на прах) овесените ядки, след това пюрирах розовата смес и накрая и лешниците на малки, но не твърде парченца :)
RoseOpium
Загрях кокосовото масло с малко мед до разтопяване, като медът никак не е задължтелен- ако е твърде ароматен, не слагайте, а използвайте фруктоза! Няма смисъл да намаляваме аромата на рози.
Всички съставки се объркват, а сусаменото брашно служи за сгъстяване. Не препоръчвам тахан, т.к. той ухае повече, а и е течен.
Съвети:  Също е много важно да не слагате твърде много лешници, т.к. те също имат силен аромат.
Друго- не използвайте стафиди по същата причина. Но ако имате сушени кайсий, ще се сдобиете с още по-вкусни опиатки.
Така, цялата тая смес я изливам на едно фолио и с помощта на дървена подложка за хранене, оформям добре стегнато и твърдо руло.
RoseOpium
RoseOpium
Така го и пъхам в хладилника, че да стегне маслото и след час го изваждаме. Режем на парченца….и опитваме опиaта!
Аз бях до там…

RoseOpium

wpicon

Leave a Reply

