Соленки с усмихнати лица

smiles

Седя си аз в кухнята и блея безцелно…или пък си чопля някой нокът, или гледам безумно тъп филм по тв-то, пуснато на рандом..или говоря по телефона, оглеждам се за паяжини и се чудя дали да си сипа една водЪ или да си нарежа още един домат. И решавам, че заксънявам да карам колело, но се сещам, че пък искам да съм с пола, значи имам още време да си блея… И знаете ли защо е всичко това-
Защото не си гледам в чинията! Защото и тя не ме гледа мен
.
Това трябва да се промени! 

От сега, тя ще ме гледа, ще ми се усмихва и аз няма да блея. Защото си направих тези зяпащи ме усмихнати лица, че и намигащи дори!

От какво си направих аз усмивките:

  • ръжено брашно
  • ленено брашно
  • пълнозърнесто брашно- на половина на ръженото
  • смлени слънчо семенца
  • чубрица, куркума, маалко червен пипер и чесън на прах
  • сол на вкус, зехтин
  • бирена мая или просто малко сода и бира
Месим и оставаме да втаса- поне час, два. След това правим топченца, които обилно брашносваме☺ и нареждаме в тава. Отгоре им слагаме ” оченца” – по два фъстъка за опулено личице, по фъстък и тиквена семка за намигащо и по две тиквени семки за заспало лице.  По- надолу правим правa черта с нож, която след печене става на усмивка.

Малките личица се пекат на 200° градуса до готовност, нареждат се в чиния и вече може да се подготвите за съзерцание и визуален контакт с вашите “деца”.
PS: на снимката личицата не са точно усмихнати, т.к. следващата партида бяха именно те, но тогава ми умря батерията на фотото и заснех само пробните топки☻☺

wpicon

2 Trackbacks to “Соленки с усмихнати лица”

Leave a Reply

