Мляко “Peace ☮”

milkC

 Коноп обикновен. И мляко от него. Peace , защото Тодор като го пие, ме оставя аз да говоря, т.е. постигаме взаимен мир- той си пий, аз си бърборя. После аз съм сита, той също.
Честно казано, на мен това мляко не ми харесва, освен ако не е с кафе или много какао, но той го обожава. 

И еко как става:

  • чаша конопени зърна се смилат с кафемелачка
  • с вода 1: 2 се пасират поне 2 -3 минути
  • разрежда се с още вода 
  • и се прецежда през цедка.
Добавам му само мед и малка лъжичка (: 
А за мен си правя от сусам, любимото ми!
Поздрав с малко музичка!
 

wpicon

Leave a Reply

