Оранжевите витамини

Orange Оранжево небето, оранжево детето, оранжева устата, оранжева тревата, оранжевите птици и т.н…хубав цвят.  Скоро ще искам и оранжева коса. И чершафите ми в момента са оранжеви (:

И вечерята беше. Трябваше ми нещо леко, свежо, полезно и вкусно, понеже стана много късно, а и не ми се занимава да готвя само за мен си, губи се целият чар на задружното мляскане на моркови…

Обрах остатъците в хладилника и сътворих тази елементарна, проста, но оранжево-божествена салата:

  • два моркова, дълги и големи
  • малка купичка сурова тиква
  • 1/2 връзка магданоз+ целина
  • лимон, един лимон моля!
  • сусамено олио, балсамов оцет
  • тиквени семки
Може да си засечете 5 минути- даже са много. В блендера наситно- едно по едно (: Лимонът и той там, аз НЕ използвам само лимонов сок, няма смисъл да изхвърлям 4/5 от него…като се пасира става на кашичка идеална за салати. И отгоре- кой каквото си има и иска.
А, и да- таз салата я пих на пода в стаята с чаша прекрасен жасминов чай. Посвещавам тази чаша на моя нова цветна и талантлива приятелка – Гагова, Жасмина. Ето какво прави тя: http://zhasgagi.deviantart.com/

wpicon

3 Trackbacks to “Оранжевите витамини”

Leave a Reply

