Меденки “Аз много те обичам”

honey hearts

Днес е 18 октомври. Тодор отлетя за Китай за девет дена…

И аз много се радвам за него, спечели конкурс и сега представя България ♥ Милото ми то! Обаче аз съм си такава…сантиментална и направо се чувствам като в небрано лозе, като за първа вечер от толкоз време насам съм сама, на тиха( и подредена) стая и ми е мъчно. Днес не се мина и без сълзи. Ама се радвам за него! Защото го обичам. С цялото си съществуване, с цялата си душа! Обичам му даже и ужасните навици да разхвърля и да ръфа броколи, още преди да успея да си “открадна” за салата и никога да не знае къде стои оцетът. И честно, ако не е той, не бих правила дори 1/10 от манджичките ми. Не ми е интересно сама. 
Тез меденки бяха за него (: Малко прибързано ги бях направила тогава( преди месец поне), щото си нямам точилка и формичка за сладки, ама музата ми беше се появила като Вечерницата в тъмна нощ.
Точилка ми беше една бутилка от вино, формичката за сладки я изрязах от една алуминиева чаена свещ. Стана! Че даже супер!!! 

Обичното тесто е от:

  • черно брашно
  • пшеничени трици
  • натрошено конопено семе
  • натрошено ленено семе
  • накиснати във вода жито и елда и смлени
  • мед- колкото обичате да ви е сладко
  • стрити цветчета от лавандула
  • щипка сол, щипка сода
  • мазнина по избор и вода./мазнина: вода=1:1/

 

Месим тесто като тесто- трябва сместа да не се залепва по ръцете, да е еластична и да се разточва лесно. Може да коригирате това с лененото семе.
При повече коноп, ще получите по-груби и не толкова ароматни сладки.
Важно е елдата и житото да са добре отцедени от водата, т.к. може да вдлетят тестото.
И е препоръчително да слушате Елвис, докато изрязвате сърчицата:
heart
Слагам ги в суха, ненамаслена тава- самите сладки са достатъчно мазни. И после в гореща( 150-180°) фурна за 15-ина минути.
Ако искате по-меки сладки, завийте ги в мека кърпа веднага, след като ги извадите. За по-хрупкави- изчакайте да изстинат съвсем и тогава ги извадете от тавата (:
♥ Колко е прекрасно да обичаш…и да бъдеш обичан! И да влагаш обич дори в ежедневни занимания…♥
hearts

wpicon

3 Responses to “Меденки “Аз много те обичам””

  1. Обичам да чета и гледам това, което правиш всеки ден. Утре и нашият плевенски йога клуб “Лотос” има коледно парти. Иска ми се да ги изненадам с нещо от твойте вкусотиики. Ще си подхожда ли на меденките някакъв шоколад отгоре като решедка? Или пък да изпиша на всяка меденка по нещо, примерно : “вяра”, “надежда”, “любов”, “устрем”, “свобода” . С какъв шоколад е подходящо?
    Благодаря предварително
    <3

    • Даа, ще е подходящо :) Може да разтопиш черен шоколад с малко ликьор и какао. С решетка ще е супер :) После може да ги поръсиш и с захар на кристали( ако ползваш де) или с кокосови стърготини! Ще е супер яко!

Trackbacks

Leave a Reply

