Индийски питки с лук

onionbreadТова лято съдбата ми на щастливо запознала се с ред личности и имайки слух за убава музика, ме замъкна на чуден фестивал за различна, нетипична и мазохистично яка такава- Remurder♫♪♫♪; беше на един къмпинг до Варна, супер място! И да се отбележи, че Слънце и Луна осигуряваха кухнята- т.е само веге. Не е маловажен и фактът,че се запознах с хора, повечето от които вегета! (: Пък покрай нашата палатка Божо и негова дружка бяха доста силна конкуренция на Sun&Moon. Та, въпросната девойка сподели с мен как си правила индийски питки- масло и брашно( само) и се печат на горещ тиган. Бе много мазни ми се видяха на мен, затова поизмених състава.

Няма как, аз много пъти съм правила питки на котлон, но реших сега да добавя И още нещо,че да станат по-различни от обикновено. Няма как да се мина с нещо традиционно.

И ето какво успях да сглобя от:

  • брашно, пълно или празнозърнесто. (аз имах пълно) около 2 ч.ч.
  • лук червен- 1 голяма глава
  • олио- 1/2 ч.ч.
  • сол, една идея сол
  • и може би малко вода.
Лукът се мята за по-бързо в блендера и после се изсипва при брашното. Тъкмо няма да ви люти на хубавите очи!
И омесваме твърдо  тесто, правим топченца и разточваме на тъънки питчици, че да се хванат в тиган. Това е.
Мятаме ги в сух, нагорещен тиган и сериозно се замисляме над него. Шега… Просто си клатим краката на дивана в ритъма на радио Вегетерина. На питка  са й нужни около 3-4 минути на страна, а и да се попекат малко повече, няма страшно.
Важното е да си клатим краката.
PS: Питките са чудни, намазани с кокосово масло или зехтин с червен пипер.

wpicon

8 Responses to “Индийски питки с лук”

  1. Чудесен, весел и Истински сайт! Радвам се, че ВИ открих! И то точно в деня, в който трябва да започне голямото клатене на крака – последния работен ден на 2011! :-)

    Весело посрещане на Новата година!

    • Благодар мноого, Деяна! И след като си открила ваниловата куня навреме, то тогава ти пожелавам да си мноого щастлива, докато се ровиш из нея!
      Чудесен празник утре и още по-чудесна година!

  2. Много, ама много ми харесвате! И понеже аз наистина вярвам в неслучайните неща, намерих блога, точно когато реших да обмисля и съответно променя начина си на хранене, особено след среща с антибиотици……Моля се да успея да влея и малко разум на моя благоверен, който все още е от хората, които ядат месо…., така че давам пълен напред и Ви желая успех и много слънце!

    • Привет, Янче! Привет!
      Радвам се, че си обмислила и че ти си още един човек в страната на здравето! Мда..и аз като малка съм пила килограми хапчета, но си знам защо =)
      Ще се радвам да черпиш знание от тук, да даваш критика, похвала и съвети!
      А за твоя любим- нищо не става насила :) може би трябва време, а може и то да не стигне!
      Така е в природата- за да има ден, трябва да има и нощ :)
      Ако успееш да го убедиш да хапва постно поне 3 4 пъти седмично, пак може да си доволна!
      Успех, любов и до нови срещи ;)☼

    • Ех, Яна, пише ти ДеЯна… ;-) Радвам се много на такива светли хора като теб, Ваня и всички тук присъстващи!
      Относно желанието ти да влееш разум, бих искала да споделя: Най-доброто оръжие за убеждаване е личният пример. Така че – от сърце ти желая успех!

      • Хелоу, Деяна :) И аз се радвам на огледалата на светлината ми ;) Т.е.- обичам позитивни хора!
        Съгласна съм с мнението ти за личния пример! Както се казва- питай патило, не старило ;)
        Успех и на теб ! И до нови виртуални срещи ☼☼☼

Trackbacks

Leave a Reply

